hola pequeña.

2011-04-29 - 16:38:45 / 0 kommentarer ..


helloooo :)

Yesbox jag uppdaterar, WOW what a feeling! Nä men det är väl helt ok att uppdatera lite ibland. Ehm, ja social eller inte. Idag så vart det skola. Sista lektionen så väntade Viki utanför och sen stack vi till stan och fixade lite saker. Jag köpte spetstights, för det är så gryyyyyyyymt snyggt och ett stort linne som är svaaaagt mint-grönt. Sen så stack vi till donken och jag provade ngn ny mc flurry. Typ daim orange hette den. SÅÅÅÅÅ GOD! Jag älskar verkligen choklad med apelsinsmak (i detta fallet vart det daimflingor med apelsinsås). Men en klar 10! Efter det vart det sång och sen kom pappa och hämtade mig. Vi drog och köpte det som är tävlingen. Så ja kolla inlägget nedan för att se! Men nu ska jag logga skype och snacka skype med Sebbis :thumbup: <3

VAD JAG HAR KÖPT IDAG :


spetstights - H&M 50:-


linne - H&M 69:90 :-

LOOOOOVE / FRIDA :love:


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!