dålig uppdatering - skolan

2011-04-06 - 12:52:16 / 0 kommentarer ..


shiiet har inte bloggat på en vecka ;/

En sak beror väl lite på att jag skadade mig för exakt en vecka sedan och har knappt orkat någonting. Sen så har jag inte tänkt på det och så har jag pluggat. Men anyhow så har jag inte gjort så mycket faktiskt. I lördags drog hela familjen till ullared. Hittade inte så mycket som jag brukar men ändå lite saker. Typ nödvändiga saker och så. Sen har jag ta't det lugnt resten av veckan. 
 
Just nu sitter jag och Issa i rec room och bloggar. har snart lektion och så men behöver iinte vara med för det är idrott och min fot är skadad as you know. Men när den är heeeelt frisk ska Issa och jag börja träna och så i massaor.

Idag så blir det att dra till stan när jag slutat och träffa Ida, men hon slutar inte förens fyra. Får se vad jag ska göra under tiden, kanske sola?

Om en vecka blir jag 15, om exakt en vecka! Så nu ska jag leva livet som 14 år en sista vecka ;)

Tycker alla ska läsa Issa's blogg förresten --> HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR <--



PUSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!