loca-crazy-galen

2010-11-23 - 21:07:35 / 1 kommentarer ..


holaaa.

HAHA, fick bara sånt ryck innan på dom ungarna som sa så.
Men man säger inte så om homosexuella det är bara så tycker
jag.
Idag har jag vart hemma, för jag har hostat hela natten, har
knappt sovit något. Det ogillas verkligen! Jag hostar seriöst
hela tiden. Det är jobbigt. Har väl inte gjort något speciellt.
Kollat på film från när jag var liten och massa annat, sovit
och ätit. Känner mig som en bebis som vaknar, äter och
sover. Nog med att jag hostar sönder mig, för vem orkar
läsa det?
Gårdagen var väl najs. Hade skola, lucia och konfa. Min
röst sprack på luciat, jag skämdes sjukt kan ja ju bara
säga! Efter det hängde Jennifer med på konfan. Det va
psalmboks utdelning. Svenska kyrkan har tydligen bestämt
att man sak få en psalmbok när man konfirmeras.
I alla fall, på luciat bestämde vi att jag & Jennifer ska sjunga
duett. Kommer bli bra tror jag, om jag är frisk tills dess
vill säga. Men vi hoppas!
Nu är det svinkallt ute och det blåser som tusan! Jag vill
att det ska vara sommar nu. Men det är ju lov snart, och
då ska jag till Adam, min b-vän från dagis typ. Nu ska
jag sova och fixa mig.
pusssss

Kommentarer

ska ni få en vacker psalmbok? trevligt. jag har läst min bibel minst fem gånger....eller så har den bara legat i bokhyllan :rolleyes:

2010-11-27 - 20:30:18

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!