znoppen hänger i taket & jag mår bra // IDA

2011-09-24 - 23:42:11 / 0 kommentarer ..


ommen tjaaaaa ?

Jag sitter just nu hos min extremt mogna vän Ida och har det sjukt nays. Vi är väl som vanligt eller inte. Men ahja. Idag så hämtade jag Elsa på friskis och gick på stan en stund. Sen stack vi hem en stund och gjorde en hösttavla och käkade. Sen fixa mig och drog upp till Kinnarps. Kollade på HV71 mot Luleå. Sen så under matchen så messade Ida mig och mutade mig med kebabrulle för att jag skulle komma och sova hos henne. Såå nu sitter jag här och blir fast här tills imorgon. MEN W/E! :DD Nuså blire massa nayyyyyyyys med henne. ÄLSKAR DEN TJEJEN!.


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!