today i don't feel like doing anything....

2011-09-03 - 22:33:09 / 0 kommentarer ..



så jag drog på make-up kurs och blev sminkad superfint. sån jävla lycka.
sen efter det samlade vi ihop den lila ögonskuggan (har de andra nyanserna
hemma), foundationpuder & rouge. Massa med bra. Sen när jag får pengar
ska jag köpa mig en eyeliner och lite penslar.


läppstiftet köpte jag lite innan make-up kursen men det tillhör ändå
den! inspirerad nu till tusen!

allt är från make up store med ett värde på ungefär 725:-

foundationpuder ''London''
ögonskugga ''Flamenco''
rouge ''Sugarpink''
läppstift ''Gate''

Nu ska jag kolla ''A Walk To Remember'' :)


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!