om alla dessa fjortisfasoner...

2011-09-28 - 19:54:07 / 0 kommentarer ..


ärligt talat, nu blir det ett fett serious talk här.

Jag får fan ryck snart på alla dessa fjortisar och vad dom nu gör. Jag menar hur kul kan det vara att bete sig som ett jag-vet-inte-vad? Fnittra runt, låtsas bli full på en 2,25% cider?, röka, bleka håret, ligga med allt & alla osv. Hur mycket uppmärksamhet av den ni får är från sånna som verkligen är era riktiga vänner som aldrig skulle kunna svika er eller starta värsta uppmärksamhets bråket och slå en när ingen ser? Jag är sjukt trött på alla 12/13 åriga som springer runt på Juneporten och röker, dricker osv. HEJ DU ÄR 12/13 ÅR, DU SKA VARKEN RÖKA ELLER DRICKA? Och ditt umgänge, har du ens tänkt på det? 20/25 åringar som du gör vad som hellst för att dom ska köpa ut cigg & cider åt dig. Rymma hemifrån bara för uppmärksamhetens skull? Jag har själv haft min fjortis period. Men lite mer vett hade jag i huvudet.


omatchande löshår,
blonderat & tupperat hår,
pushup,
vitt linne,
mysbyxor,
toffsar på benen,
massa jävla vit kajal,
1000 lager mascara,
solpuder,
foundation,
hårspray,
idomin 
- allt detta var vardagligt 2009!'¨

tror nog ni fattar.


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!