normal day...

2011-09-23 - 19:09:20 / 0 kommentarer ..


ommen tjeeeeeeeenna!

Sitter just nu och kollar på bolibompa, chattar på facebook och bloggar. Jag har inte ett skit och göra så varöfr inte glo på bolibompa? Ahja, har haft en rätt chill dag i skolan förutom när jag fick veta att några har bråkat emd min bror och slagit han osv. Blir så jävla pissed på människor som håller på . Efter skolan väntade jag på Filip och stack ner på stan med han, Oscar, Brenda & Judit. Köpte en chai och stack hem typ. Stack och köpte mat med pappa och har precis käkat. Nu så ska jag väl tare chill och snacka med Filip eller något? Imorgon blir det att dra in till Friskis en sväng för att hämta sötaste ungen , dra ner på stan och köpa ett stort svart papper och limstift för vi ska göra en stooooooor hösttavla! Sen på kvällen blir det hockey - med systemkamera!


poooouuuss!


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!