mot skolan + dagens outfit!

2011-09-21 - 07:44:37 / 2 kommentarer ..


jaja, hejhej på er! :)

Nu så ska jag dra mig mot skolan, börjar väl om sådär 40 minuter så jag ska väl fixa det sista och dra till skolan. Efter skolan ska jag till Ljungarumsskolan för att möta upp Ida, vetefan vart syslöjdssalen är. Men w/e det ordnar sig! Var ju på stan och a6 igår med, fick med mig en halsduk från gina hem som ni ser på bilden, den är höstigt brunröd typ, eller ah ni kan ju föreställa er eftersom att bilden är svartvit. Nu så ska jag upp och borsta tänderna och sen beger jag mig till Internationella Engelska Skolan i Jönköping. Massa nays på det, tror det är en rätt så chill dag.

Detta blir då dagens outfit :




jeans - h&m
trasparent skjorta - h&m
bandeau - ginatricot
halsduk - ginatricot.
solglasögon - her bright skies (merchen på karamell )
klocka - parfois


Kommentarer
Costumesmegastore.com - http://www.costumesmegastore.com/

Any good halloween costumes for an 8th grader who wants to
look cute but not slutty?

2012-06-19 - 23:05:14
showerdiapercakes.com - http://www.showerdiapercakes.com

It's actually a cool and useful piece of information. I'm satisfied that you shared this helpful info with us.

Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

2012-10-07 - 13:12:32

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!