moooooonday -.-

2011-09-12 - 08:02:34 / 1 kommentarer ..


tjaaaaa va!

Sitter just nu heeeelt färdigfixad och ska snart dra mig mot skolan efter torsdag & fredag med migrän. Men nu är jag pigg igen och helgen har vart helt underbart härlig. Började fredagen med att ha myskväll med pappa. Lagade mat och kollade film och lite så. Sen i lördags hämtade vi mamma, åkte upp till a6 och köpte 2 nya skor till moi + jeans. Sen hem och bara slappa. Drog in till stan och käkade mite senare på kvällen med. Och som ett avslut på veckan åkte jag och mamma till Hjo, det va en jävla konstig hem & hobby butik vi va inne i. Men jag fick med mig en hårmunk (20kr) + bobbys shampoo & balsam (20kr st.). Så ja, blev helt okej ialf. Sen fikade vi och drog hem. På schoolsoft står det att de är studiedag - men det är inte det. HATAR SCHOOLSOFT FULLT UT !

Orkar ingen bild på dagens, det får ni ikv.
Men i alla fall så skriver jag fall någon nu läser ? ;)

Topp - ginatricot
Bandeau - ginatricot
Jeans - h&m
Skor - skopunkten
Klocka - parfois
Solbrills - ray-ban
Ring - asos.com

PUSSS!


Kommentarer
hårmunken -

varför umgås du inte med Jennifer längre? :(

2011-09-12 - 13:03:57

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!