lite sådär övermycket glad!

2011-09-09 - 13:48:00 / 0 kommentarer ..


tjaaaaaabba alla!

Sitter just nu och ler stort som ett fån! Har ntligen fått min ring som jag vann hos Anton Kouba. Det måste vara världens härligaste människa. Man blir glad bara man skriver adressen för att man vet att det alltid finns lite pepp bakom det hela. I alla fall så låg det ett grönt stort paket i brevlådan. Jag ba qué? Sen så såg jag att det var till moi.



jag hade sån lycka när jag fick detta paket hem till mig idag!


så öppnade jag, och voila - där låg min ring och....


ett par ray-ban brills!!!


TACK ÄNNU EN GÅNG ANTON! GÅR INTE ATT BESKRIVA MIN LYCKA! :DD


btw, blev ingen röntgen & inget sjukhus igår. fick ju panik i måndags så dom bestämde sig för att söva mig och röntga mig sen ist. jävla 7khus :/

Nu ska jag i alla fall lägga mig och sova eller något. puss!


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!