just my luck...

2011-09-22 - 20:41:54 / 0 kommentarer ..


ommen tjabba!

Sitter just nu och väljer ut en film, är helt körd efter en sjuk dag. Började med att mamam väckte mig och jag var helt död, fixade mig och så. Lämnade lillebror i skolan sen åkte jag och mamma ner till någon klinik för att vaccinera oss mot hepatit a. Jag som är sjuuuuuuuukt rädd för sprutor dog lite halvt - men jag lipade inte denhär gången (stolt Frida!) Sen så fick jag ett nays plåster (jag ääääääälskar plåster) och en klubba av den snälla lilla sköterskan. Hadde dessutom ett krav att om jag var en doktig chey skulle jag få en chailatte från käraste espressohouse. Så vi köpte en stoooor chailatte och så åkte jag iväg till skolan. Hade alla vanliga lektioner och sen så på sista lektionen så hade vi hemkunskap och gjorde pannkakor som vi dekorerade med strössel/socker/vispad grädde. SÅÅÅÅÅÅÅ SJUUUUUUKT GOTT! Drog ner till stan efter skolan med Filip & Fredrik och satt och snackade på donken. Och så var min plånka borta. Så ah jag fick panik. Så jag mötte upp pappa , fick en tröja som jag skulle byta + busspengar. Så jag drog mig upp till a6, träffade Sandra och stack till naked juice bar och fixade PRAO-plats. Sen så gick vi runt lite. Stack hem och chillade, snackade med folk på facebook och lite så. Sen när jag kommer upp ligger det ett paket från lager (bild på det nedanför!). Överlycklig tjej + att dom har ringt från keolis och sagt att de har plånkan hos dom. Så dagen började skit och slutade superbra!




Paket från Lager157 + en lycklig frida!



min förra fick två stora hål i sidan efter att jag sprang in i en dörr och  handtaget gick igenom. dumma handtag, men nu har jag en ny stor & skön pippitröja!


hoppas ni har haft en superbradag! :)
pussssss


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!