är just nu hemkommen från...

2011-09-21 - 21:27:38 / 0 kommentarer ..


en välbehövlig shoppingdag/eftermiddag med min fina Ida!

Åh, mina fötter värker som satan kan jag ju bara säga. Har gått i mina klackskor heeeeeeladagen + på a6. Inte bra någonstans alltså. Jag tror vi har flängt runt lite över allt och shoppat, fiklat & kollat prao. Men jag har i alla fall haft en suuuuuuuuperdag med tjejen! träffade även supersöta bloggaren CATY (klicka på hennes namn för att komma till bloggen!) och pratade lite med henne osv. Hon är så himlans söt och tuff! Sen så har jag precis kommit hem. Fick med mig en supersnygg tröja från carlings och en liquid eyeliner från h&m - ni vet dom som ser ut som tusch pennor? Nu så ska jag fortsätta mysa runt i min stora onepiece med halsduk & duntofflor.


jättefin bildosv, inte mycket jag kan göra åt saken , är trött och så :)


PUUUUUUUSS!


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!