trött chey osv.

2011-10-10 - 07:39:17 / 0 kommentarer ..


snacka om att vara trött.

Har typ smådamp på mitt hår idag. Plattade det igår efter duschen så jag skulle slippa kriga med det men det ser ut som ett ruffsigt träd i alla fall. ´Denhär veckan kommer bli suuuuuuperbra har jag på känn.´Det kommer bli massa med bra. Imorgon är jag barnvakt, onsdag gymnasieinfo i skolan, torsdag så äre mr + sövning och fredag studiedag. MYCKET TREVLIGT! Nu så ska jag fixa mig, ville ha mitt löshår men alla mina spännen är gone så nä :/ HAHA. Kanske blir fläta ist? W/E ingen som orkar bry sig. ;)


en fin &  mysig bild. asnice!

ta hand om er lads ! :)


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!