mitt rum ser ut som en sockertopp!

2011-10-09 - 16:21:24 / 0 kommentarer ..


OHJA DET ÄR SANT!

Även jag kan städa otroligt bra. Nu ser mitt rum helt woooonderful ut, är så sjukt nöjd. Nu återstår bara att skaffa lite nya möböer och stänga lite gammalt så är alt perfekt i mitt rum. Har även fixat i mitt badrum så det är wonderful! Har världens sötaste mammi som överraskade mig med ett cupcake duschdraperi & en cupcake matta. MASSA NAYS! Ska även klicka hem lite cuffs så jag kan göra loots of earcuffs med. Ska snart packa väskan och dra in till gymmet. Toff tjej där ja.



typ så ser det ut, eller ah jag kan sitta och göra oseriösa miner och ida dör när hon lyfter ngt.
FIN BILD :D


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!