shopping med underbara människor och macron bak!

2011-11-01 - 23:53:27 / 0 kommentarer ..


jag är helt slut efter dagens ''lilla'' tripp till city.

Jag har ont i armar, fötter och ben. Orsakerna kan ju bero på att vi har gått massa och jag har även shoppat en del + jag har burit massa shopping-påsar från alla dessa olika ställen. Men jag har hittat mycket snyggt och ska även in imorgon igen en stund på dagen/eftermiddagen och gå runt själv med Frida ett tag för att sedan dra oss mot Helena & Leffe där vi blir bjudna på middag. Det är så mysigt att vara här. Älskar det till 1000! I alla fall så fick jag ju som sagt med mig en hel del saker. BILDER KOMMER! Tänkte ta med mig min kamera imorgon med så det blir några kul foton imorgon inne i City. När vi kom hem så lagade vi mat och gjorde rosa macroner med smak av lakrits. SMASKENS! Nu så ska dom stå och vila lite tills imorgon bitti för då ska vi fixa dom göra klart dom. NOMNOMNOM! Nu så ska jag lägga mig och njuta av en fin dag. Kan ju berätta vad jag köpte och vart jag köpte det!

svarta jeans - ginatricot 199:-
röd skjorta - h&m 99:-
stickad tröja - ginatricot 149:-
earcuff - glitter 49:-
ring - ginatricot 79:-

NU SKA JAG SOVA. NATTIII ! :*

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!