KOMMENTAR OM EARCUFFS!

2011-11-27 - 18:50:35 / 0 kommentarer ..


fick en kommentar om mina earcuffs, följer med lite information om hur man beställer och svar på frågor mm. :)

SVAR: Hej! Jag säljer earcuffs, gör dom på beställning. Man skickar ett mail till mig och säger hur man vill ha den, t.ex: "Hej jag skulle vilja beställla en earcuff med 3 kedjor och ett ängelhänge." Sen så skriver man lite mer hur man vill ha den om man har några exempel så kan man skicka dom som bilder och så vidare. Man betalar bäst om man bor i Jönköping , då betalar man personligen till mig eller hittar en personlig lösning som passar båda två. Jag har tyvärr inte hunnit fota så mycket jag har gjort men nedanför kommer en gifbild. Jag gör nämligen mer än bara earcuffs. Men blir ni sugna så mejlar ni till: [email protected]! Kul att du älskar den, även att jag inte uppdaterar den ofta, ! <3
PRISER(för de som undrar):
earcuff (endast kedjor) - 50 kr
earcuff (med hänge t.ex. fjäder) - 60 kr
stor ring - 45 kr
liten ring - 30 kr
örhängen -stora - 40 kr
örhängen -små - 30 kr.

Priserna kan variera beroende på beställning.



Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!