en fika, trevlig middag och ett hejdå.

2011-11-02 - 23:52:04 / 0 kommentarer ..


ja, då var stockholm avklarat för denna gången då.

Jag vill stanna längre men jag skulle inte fått det för mamma. Nej men det är mysigt här uppe. Någon gång kommer jag nog hit jag med och bosätter mig med någon snygg pojk! HAHA. Jag har haft det superduper mysigt här uppe med härligt folk. Jag har det superkul och vill inte lämna den härligaste staden! Imorgon bär det av hemmåt tidigt på morgonen. Så käkar alla lunch hemma hos oss och sedan åker resten vidare mot Göteborg.
Idag så har vi inte gjort så mycket faktiskt. Åkte in till City en sväng på förmiddagen och sen stack vi hem och latade oss, käkade lunch osv. Drog oss in till City senare för att träffa en vän till mig som jag var hos jämt när jag var liten plutt. Vi tog en fika på MODA och sedan tog vi t-banan till min mosster, stannade för att köpa blommor och gick till henne för att käka middag. Kom hem vid halv elva och jag har packat klart nu. Så all shopping och sådant ligger nere i min väska. Imorgon blir det chillkläder för vi ska sitta i en bill flera timmar. Jag skulle kunna köra blind till Stockholm alltså, hittar så väl hit eftersom jag har vart här så mycket under alla mina 15 år som barn pga. släkt osv. Så jag tycket Stockholm is da shit! Är ju själv halvstockholmare - en stolt sådan. Nu ska jag faktiskt lägga mig. Skriver mer om allt imorgon efter allt som ska göras. SAKNAR ALLA DÄR HEMMA ! <3'



vill inte vara tråkig och lägga upp samma bild en miljon gånger men jag har inga bilder på denna datan och den funkar inte som den ska.

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!