written in the stars ' ♥

2011-05-06 - 16:03:58 / 1 kommentarer ..


tjooofräs! :D

Jag sitter just nu här och är överlycklig. Håller på att bli frisk nu och jag taggar popadelica som sjutton. Har precis ringt till min underbara bff Ida. Sa '' ah du vet att jag ska på popadelica imorgon, imorse så var jag med i en tävling och råkade vinna två biljetter... så jag undrade omn du skulle vilja gå?''. Jag tror att hon aldrig blivit så glad faktiskt. SÅ SJUKT JÄVLA UNDERBART! Ahja. Idag så svängde pappa och jag runt stan. Började med att byta en blus som mamma hade köpt till sig men så fick jag den för hon trivdes inte i den. Sen så kollade vi på skolavslutnings/konfa klänning. Hittade en riktigt söt på veromoda! Sen så kollade vi på skor och massa annat innan vi åkte hem. Tog även en lunch på max eftersom vi inte har ngt hemma typ. Har fixat Ericas earcuff nu med och passade på att göra en till mig med. Orkar inte ta kort på dom men ja det blev med två fjädrar. Juste förra veckan så fick jag ju tillbaka min klocka! ÄÄNTLIGEN! ♥ Nu ska jag fixa lite tills imorgon, typ outfit och så. Sen ikväll ska jag träffa Ida.
blus - LAGOS 199:-



klänning - veromoda 459 :-

PUUUUUUUUUSS! ♥

Kommentarer

Fin klänning :)

<3

2011-05-06 - 19:36:18

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!