usch, jag är riktigt sjuk....

2011-05-04 - 09:45:02 / 0 kommentarer ..


helloooo dålig uppdatering :(

Alltså ja, som ni ser i rubriken ligger jag hemma och är riktigt sjuk. Blev sjukt förkyld i helgen tyvärr! I lördags stack jag ner till stan för att träffa Veronica. Vi gick runt lite sen stack vi hem till mig. På bussen mötte vi värsta konstiga snubben. Han va typ påverkad av något jag lovar. Jag trodde jag skulle dö av skratt när han gick av bussen. Men i alla fall så sa han att jag hade framtiden framför mig för att jag svarade när han snackade med mig. Han sa säkert det minst och ja, nu säger jag MINST 55 gången på 5 minuter. Fan va jobbig han var. Sen så stack vi hem till mig och hämtade och lämnade saker för att jag skulle sova hos henne. Slutade med en mysig hemmakväll hos henne! Blev lite förkyld på kvällen sen så kunde jag knappt sova på natten för jag kunde knappt andas. Natten till i måndags så kunde jag knappt andas för min hals var helt svullen och ja fyfasen. Så jag har vart hemma från skolan sedan i måndags. Och inte nog med att jag skulle typ halvt dö av det. Igår så fick jag värsta hostan med. Inte direkt jättekul. Men i alla fall så sitter jag just nu i min onepiece och kollar på mumindalen. Igår så var jag på min andra körning, gick bra, superbra faktiskt. Två kappitel kvar i teoriboken och några instuderingsfrågor sen så kommer provet. Men ja körningen gjorde inte direkt förkylningen bättre. Nu ska jag käka glass eller något.
:love FRIDA

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!