jag ♥ popadelica!

2011-05-08 - 10:36:22 / 0 kommentarer ..


wow säger jag bara, så sjukt jävla bra var gårdagen!

Började med att man fick gratis vitaminwater, min smakade dock brustablett, men gratis är gratis! Sen så gick man in gratis tillsammans med underbara vänner & ung036. Sen så sprang man runt lite och gjorde allt möjligt. Målade på ett plank med tjejerna, gunga i skitfina gungor och kolla in familjen lite men vi dissade dom efter ett tag. Gick runt lite mer och sen kollade vi ''Little Marbles'', bättre på skiva än live så vi drog. Efter det var det ''Tove Styrke'' och vilket ös det var! Hon var helt otrolig kan jag ju bara säga. Kanske inte de bästa låtarna då men massa radiohits. Efter Tove stack vi och käkade, men vi hoppade av fel så fick gå rätt långt! Men vi åt och sen drog vi och kollade in ''Veronica Maggio'' som blev en av kvällens höjdpunkter! Jag älsakr henne. Hon var sjuuukt bra live! Hon körde några låtar ifrån sitt nya album ''satan i gatan'' och sen några gamla med. Två extranummer fick vi ur henne med! Sen så gick vi runt en stund och sen köade till ''I'm from Barcelona''. Kan ju säga att det var den roligaste konserten. Alla hade kul och ingen stod still! Dom körde med konfetti och suuperstora ballonger hela konserten + två publik surfar. Då blev det kaos, tror jag var nära att ramla hela tiden! Fick konfetti i BH'n lite då och då. Sen så gick vi runt och sen köade till ''Daniel Adams-Ray''. FY SATAN VAD BRA HAN VAR! Helt sjukt vad snygg han ör, vad bra han är, vilket ös han har och alltså ja jag är mållös. SÅ JÄVLA BRA! Verkligen stört skön kille. Sen blev det hemgång och jag är fortfarande hur jävla nöjd som hellst! Nu ska jag sjuka vidare. Bilder får ni i eftermiddag när jag fått bilder från alla håll & kanter. Var i alla fall sjukt bra igår. Ä L S K V Ä R T! Tack tjejer, ni gjorde verkligen dagen!
L O V E ♥

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!