ett test

2011-05-22 - 19:02:07 / 0 kommentarer ..


Nämn något som gjorde dig glad igår: jag åt världens godaste mat.
Vad gjorde du kl 08 imorse: fixade mig.
Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade bloggar.
Det sista du sa högt: ”jag vill ha mat”.
Det senaste någon sa till dig: ”vad vill du ha att äta”.
Vad har du druckit idag: fanta & mjölk
Vad var det senaste du åt: oreo.
Vad var det senaste du köpte: tuggumin.
Vad är det för färg på din ytterdörr: röd.
Vad är det för väder hos dig nu: tråkigt väder.
Godaste glassmaken: ehm, typ alla .
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
mjaa, ibland.
Sover du tungt
: aaaaaaah.
Drömmer du mardrömmar
: ja, usch.
Trivs du med ditt jobb
: jobb som vad?
Favoritklädsel
jeans eller leopardbyxorna, ett stooooooooort linnen och massa snycken
Humör just nu: halvt död....
Favoritgodis
: lakrits & fruuuuuuuukt
Kläder just nu
: Jstrumpor, trosor, bh, leopardbyxor, 2 linnen & lite smycken.
Sommarplaner
: konfaläger, bröllop, konfa och bara vara med mina fina vänner!.
Hur många kuddar sover du med: Fyra för stunden, vill ha fler när jag köper större säng.
Spelar du något instrument:
nää.
Morgon eller nattmänniska
: morgonmänniska, vwm orkar sova länge?
Favoritlåt just nu
: typ looser like me.
Vad ser du om du tittar till höger
: en dörr, trosor & bh typ.
Vad gör dig glad just nu
: min underbara pojkvän, mamma & musik.
Vad ska du göra härnäst
: äta och snacka med älskling.
Hur skulle du beskriva ditt drömhus?
uhm, stooooooooort och fint med en fet pool!
Vad är viktigast för dig: att mina vänner har det bra.
Är du kittlig:
nääää, verkligen intye *hoooooost*
Snarkar du: no idea`?.
Stjärntecken: vädur.
Äckligaste insekten: spindlar, skalbaggar å andra äckliga saker.
Längtar du mest efter just nu: mat, min pojkvänn, jesso, mer tuggumin, ny header, shopping & sommarlovet!



POOOOOOOOSS

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!