well godnatt.

2011-03-11 - 22:31:46 / 2 kommentarer ..


jag har fortfarande inte slutat skratta.

I alla fall så ska jag lägga mig nu. Jo jag vet klockan är tjugo över tio och jag ska lägga mig nu. Men allting har en förklaring. Jag ska upp klockan sju på en lördag. Jag vet att det låter weird att gå upp så tidigt, men jag ska till STOCKHOLM. Tilll världens underbaraste människa med min lillebror. Ska kolla på bio och sen käka middag med denna underbara person! Nu ska jag dejta sängen. OMNOMNOM.
PUSSSSSSS

Kommentarer

hahahha JAAAAA jag hittade suddet i min jacka nyss HAHAH

2011-03-11 - 23:52:52

nuh är vinnarna uppe i bloggen,

kolla om duh var en utav dom som gissat rätt :D <3



2011-03-13 - 17:55:10

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!