SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

2011-03-01 - 17:29:31 / 2 kommentarer ..


Vad har hänt mellan dig och Jennifer?
ja, det har hänt lite saker som sagt, men jag tar inte det här eller med någon.

Det bästa du vet?
Musik, godis, MAT, vänner, shopping - det finns mycket mer!

Hur bra kompisar är du & Cissi?
Vi är massvis med bra kompisar, höhö :)

Favoritmusik? (artist,grupp)
Jag lyssanr på massa olika. Men Just nu är det väl GLEE's covers som spelas mest.

Vad tycker du om ditt namn?
Jag hatar mitt namn, nej men det är väl fint. Det betyder ju trots allt skön/älskad (H)

Vad tycker du om mig?
ÅÅÅH, du är en underbar människa. Helt fantastisk kentchey!

Vad har du för mål/drömmar i ditt liv?
Jag vill bli världsberömd journalist. Hellst flytta utomlands till typ New York och skriva för ''New York Times''. Eller så vill jag jobba på DN i Stockholm. Men jag vill deffinitivt bli journalist.

Så det var alla svar. Inte så många frågor men det var i alla fall svaren. :)

Kommentarer

awwww va söt du är :D du är också underbar.

och jag förstår att du inte vill berätta vad som hänt mellan dig och Jennifer,

2011-03-08 - 18:01:10

fast det vad som hänt mellan er vad det ju inte jag som frågade kom jag på nu :P

2011-03-08 - 18:01:36

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!