so f**kin' perfekt

2011-03-02 - 20:15:49 / 4 kommentarer ..


hallå boys and girls!

Jag är trött som sjutton, skulle vart på ett möte innan men har inte orkat någonting nu typ. Vårt internet är helt sjukt oerhört jobbigt, det vill inte funka och det gillas absolut inte! Men i alla fall så har jag jobbat mycket hårt i dag på PRAO'n och jag är skittrött. Ska skriva ett CV + en arbetsansökan tills på fredag för de är våran SO läxa. Kan ju bara säga att det var överdrivet snällt av våran lärare. Men i alla fall så kommer en ''åsikt'' snart med. Sitter och gör en typ snart. Juste, när jag kom hem hittade jag värsta braiga saken i brevlådan. För något år sedan så sökte jag in till musiktearer på kulturskolan så på tisdag blir det att dra på det. Massvis med bra! Nu ska jag skriva massa.
POSSSS

Kommentarer

What a data of un-ambiguity and preserveness of precious experience regarding
unpredicted emotions.

2012-10-03 - 06:04:25
examples of personal statements - http://www.essaysadmission.com

Simply want to say your article is as amazing. The clearness in your post is simply
nice and i could assume you are an expert on this subject.
Well with your permission allow me to grab your feed to keep updated with forthcoming
post. Thanks a million and please carry on the rewarding work.

2012-10-20 - 07:20:49
Registry Cleaners - http://Theregistrycleaners.net/

Hi there this is kind of of off topic but I was wanting to know
if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.
I'm starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get guidance from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!

2012-11-03 - 15:10:09

Every weekend i used to visit this web site, as i wish for enjoyment, since this this web
site conations really good funny material too.

2013-01-09 - 02:56:13

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!