skitdag....

2011-03-28 - 20:20:32 / 7 kommentarer ..


helloooo folks!

Kan ju bara säga att detta har varit en av dom sämsta dagarna på länge. För det första har jag knappt sovit inatt pga min cp mage. Men han ÄNTLIGEN fått tid efter typ fyra veckor... Man ba jo men taaaaack vad snällt, jag älskar verkligen vårdcentralen - NAAAAAAAAT! I alla fall så vaknar man och inser att klockan ringer vid sex. Sen så kan man knappt prata heller, helt fantastiskt alltså. Så käkar man och fixar sig och drar till skolan. På elevens val ska vi göra sushi vilket man trro ska vara awesome! I alla fall så gör vi det men först så smakar vi på tort sjögräs. Seriöst det luktar typ kattpiss och smakar fiskmat. Well jag trodde jag skulle spy. Sen så har hon inte med sig rå fisk utan vi använder oss av crabfish, gurka och stekt ägg. Man undrar ju hur hon tänker. CRABFISH, GURKA & STEKT JÄVLA ÄGG. VILKEN JÄVLA SUSHI! Så ska jag göra en sushi rulle med en som heter Linnea. Jag trodde jag skulle spy så jävla äckligt som det luktade. Eftersom jag inte kände hur det luktade när alla andra gjorde sin sushi för jag är så sjuukt täppt i näsan. Anyhow så skulle jag smaka... Doppar i wasabi och japansk soya. FYFAN VAD VIDRIGT. Det smakade alltså jag trodde jag skulle dö - EUUUUW! Sen kollade vi på en hemsk film på engelskan. Efter det var det mat och det var vidrigt. Sen så lämnade vi talrikarna och Ami frågade mig om vi skulle gå ut och jag svarade att det kan vi väl. Sen så ser jag Carro som går typ vid glasdörrarna som plötsligt smälls igen och brandlarmet går. Ami och jag kolalr på varandra och jag står typ 15 cm från en branddörr och typ skriker med hes röst UT! Självklart så tänker man att det är övning men så slår rektorn upp grinden och jag ba: OH SHIT! Jag har panik eftersom jag hatar brandbilar/brandmän osv... Sen så står vi ute i 20 minuter medans dom håller på och fixar. Självklart visar det sig att det brinner i källaren i en papperskorg på en utav toaletterna. Anyhow så går vi in tillslut och blablabla. Har 25 minuters spanska pga branden. Sen ska man gå till skåpen och det stinker brandrök. Har haft cpont i magen hela dagen så gick till skolsyster som fick damp på mig och då fick jag damp på henne. Så gick hon med mig upp och jag grät sönder. Så sa min svensklärare att jag skulle ligga i vilorummet och skolsköterskan ba kollade på han som om han va dum i huvudet... Sen så kom pappa och hämtade mig. Jag och bror har vart ute coh cyklat lite och sedan så drog vi hem och mamma sa att vi skulle dra och fixa lite. MITT FKN paket ahr kommit. LOOOVE! Så här sitter jag i min onepiece. Eller den är ju inte äkta faktiskt. Men how ever så kostade den ca 700 spänn. Anyhow så ska jag städa nu.
PUSSSSSSSSS

Kommentarer

sjukt söt!

Hoppas att allt går bra, såg dig utanför svenskan :(( Blev orolig även om jag inte känner dig så bra :(

2011-03-28 - 22:45:08

nu är innehållet i paketet uppe i bloggen,

gå in och kolla om du var den som gissade rätt :D <3

2011-03-29 - 21:11:23
eve -

Sööt :)

2011-03-29 - 22:04:35
Nathalie ♥ -

Hej nu när du har fåt din onepiece kan inte du lägga ut en bild på när du har den på dig så man ser från topp till tå om du fattar ?



ajja Pusss hej♥

2011-03-30 - 12:21:33

sv: hihi grattis ;) <3

2011-03-30 - 18:00:25

anmäl dig till dagens blogg på min blogg, info om hur du gör hittar du där! :)

2011-03-31 - 09:48:31

vart köpte du din Onepice så billigt? :P

2011-03-31 - 16:22:46

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!