happymoment!

2011-03-09 - 21:06:39 / 1 kommentarer ..


helloo.

Fick just veta att min älskade one piece kommer senast den 15 mars. Alltså om en vecka. SNACKA OM EN GLAD TJEJ! Fast jag vill egentligen ha den nu, så jag kan gå runt i den som en gosig tjock liten rosa teletubbie. Funderar starkt på att köpa en äkta någongång. Men i alla fall så har jag bestämmt att de två närmsta månaderna ska jag lägga undan typ 400/500 spänn varje månad så att jag kan ha råd med något kul typ i framtiden. Sen fyller jag ju år med snart. Och jag önskar mig bara en sak. Pengar till en systemkamera. Men i alla fall nu ska jag sova tror jag för jag är cptrött. Juste igår så var det skola. Judit fyllde år och vi sjöng i matsalen. Sen stack jag hem och sen på teater. Idag så slutade jag efter idrotten och stack och gymmade, sen sjukgymnast. Efter det hem och byta om + äta och sen till konfan. Körde en 'lek' och jag har den låten på hjärnan. Tack för den. Nej men ah i alla fall, mår inte bra just nu. Har inte mått så bra senaste tiden, både psykist och fysiskt. Känner att det blev ett långt inlägg nu. Men nu ska jag lägga mig är helt äckligt med trött. Vill sola också.
trött frida utan smink, yeeeeeeah mycket fin....


PUSSS

Kommentarer

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-10 - 18:32:03

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!