happy face :D

2011-03-01 - 18:59:14 / 1 kommentarer ..


hooola! :D

Tjena alla söta bloggläsare nu har jag kommit hem också, eller snarare vart hemma ett tag nu. Började vid 10 idag och sedan slutade jag vid tjugo i två. Sen stack jag och hämtade teori papper på trafikskolan, tråkigt. Sen ner på stan och köpte en tröja & ett halsband. Bilder kommer nedan. Nu snackar jag med bästa vän, då blir man happyface!
Nu så ska jag dejta duschen, vi hörs imorgon.
gaaash vad jag älskar halsbandet, de enda som fans kvar i rosa.


POSSS

Kommentarer

:O :O

den ville ju jag ha :O !

haha xD gör inget :D dom kommer nog in med nya hehe ;)

2011-03-01 - 21:42:04

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!