dålig på att blogga...

2011-03-21 - 18:18:15 / 2 kommentarer ..


ja hej, jag suger på att blogga...

Okej jag har mina anledningar, men ah inget som ni bryr er om? Har i alla fall haft en underbar helg med underbara personer. I lördags så hade jag teaterrep + mamma fyllde år så vi firade henne på kvällen. Sen fick jag massa ont i magen och gick ner för att sova runt tio eftersom att min mage dödade mig. Igår så kom in gamla dagiskompis ner hit till mig. Vi körde 'jenga' och jag vann på det, sen efter de monopol. Han vann tyvärr så ah. Sen så stack familjen på bio - 'hur många lingon finns det i världen'. FAN VILKEN FIN FILM! Kan ju rekomendera den till tusen alltså. Sen handlade vi och drog hem. Jag lagade mat till familjen och sen la jag mig. Idag har det vart skola, en kort dag blev det. Imorgon är det studiedag och på onsdag skolan. Torsdag studiedag och fredag skola. På torsdag så har Jessica också studiedag så ska med henne på stan och ha det sjuuuuuuuukt mysigt. Well imorgon ska jag chilla heeela dagen, kansie blir till doktorn med. Nu ska jag kolla film.
PUSS OCH SÅ ;*

Kommentarer
jessica ilääääs - http://jessicailes.blogg.se/

iiiiiiiiiiiih va mysigt det kommer bli!!

saknar dig skitunge :( <333

2011-03-21 - 18:24:12

hej kolla in min blogg :)

2011-03-21 - 21:25:48

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!