better than yesterday.

2011-03-22 - 21:51:56 / 0 kommentarer ..


tjosan i trosan, hallå eller ja vad ni nu säger.

Ja, vad kan man säga om dagen. Först hände ingenting. Jo jag har väl vaknat och hade ont i magen / har haft hela natten. Käkade frukost och sen dissa familjen mig. Jag har vart hemma själv och inte gjort någonting speciellt för utom att ta tuuusen kort i vårsolen. Sen vid lunch kom min bror hem och vi käkade pitabröd med kyckling och sådant gott. Sen fixade jag mig i evigheter och drog ner till stan med Elina som jag inte sett på åratal. Sen hem och nu sitter jag här och har tagit fler bilder så ni får lite nya.









ja massa vårbilder och sedan dagens shopping...
ring - newyorker
kajal - H&M ( bara för att få ögonen se större ut)
örhängen - H&M

PUSSSSSS !

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!