bästa fredagen!

2011-03-11 - 20:54:16 / 1 kommentarer ..


hello sunshines!

I morse var det skola som vanligt, efter skolan satt jag och snackade med Maryam & Sahar en stund. Sen så kom Judit. Vi stack hem till mig och fika, sen typ snacka. Har kollat på I Rymden Finns Inga Känslor & Dumma Mej. Humor på våran nivå. I alla fall på bussen så skrattade vi något rejält alltså. HAHA - en halv hund. Vi trodde att vi skulle dö. kan inte förklara så ja, ni får lista ut va det var. Well hon drog för några timmar sedan. Så just nu packar jag och så för att imorgon bitti drar jag till Stockholm tills på söndag. Well kanske hörs något där eller på söndag när jag kommit hem. Har studiedag på måndag med. Massa bra. Nu ska jag packa. Ingen bild för att internet vägrar sammarbeta med mig :(
PUSSS

Kommentarer

sv: haha nejjdå! jah tycker den var fin! :D <3

2011-03-11 - 21:07:29

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!