åsikt as i promised!

2011-03-08 - 21:13:13 / 0 kommentarer ..


jag har en åsikt om ''vänner''.

En fet jävla åsikt om folk som man tror är ens vänner kommer här. Kan ju bara säga att jag har råkat ut för mycket skit, men ändå. Jag tänker inte berätta allt om mina bråk och blablabla men jag är så sjukt jävla förbannad på alla människor som har ljugit mig rakt upp i facet. Jag riktar inte detta inlägg till någon speciell - så att alla vet utan till alla falska jävlar som sårar. För det är något av det värsta jag vet. Vänner, eller ja vänner och vänner. Men folk som man trodde var ens vänner som man helt plötsligt får reda på har dra't en sådan FEEEEEEET lögn genom den senaste tiden. Sånt får mig arg. Sen finns det ju dom som snackar skit om en och man får inte reda på det efter ett halv år. Jo men tack för den känner man ju lite då. Eller dom som ''alltid finns där'' och man säger massa till som dom ''lovar på sitt liv att hålla''. Men jotack, det vet vi ju att det INTE gör.... För en vecka efter så vet halva världen om det. Sen alla förbannade jävla rykten. JO MEN OJ VAD SANNA DOM ÄR. Hur fan kan man ens tro på dom. Okej, ett av alla tusen jävla aprykten jag har är - JUNEDALS STÖRSTA HORA. Jo men tack och hej. Tjena alltså. Det är ju fördan ett skämt. I alla fall. Sluta snacka människor, sluta ljug. VAR ER SJÄLVA FÖRFAN! Man kommer längst med det - tro mig för jag vet. Jag orkar inte bli mer jävla äckel sårad. JA, jag bytte skola och nej jag mår inte bra. Jag litar inte på någon längre, jo min mamma och pappa.
dagens och livets åsikt som jag står fast vid: var dig själv.

Det var det jag har att säga, kan skriva hur länge som helst, men bara lite kort.
PUSS

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!