happy, happy face !

2011-06-23 - 18:30:16 / 0 kommentarer ..


helloooooo !

Just idag blev jag supermegadunder glad! Allt för att jag träffade världens underbaraste bästa vän. Drog ju ut till Gränna innan och träffade Fredrik. Satt och snackade lite och allt och inget, käkade glass och hade f1 mysigt. Måste träffa han snart igen, får bli i sommar i alla fall. Jag sitter fortfarande med väääääärsta leendet på läpparna kan jag ju bara säga. När jag kom hem så träffade man saknade lilla pluttisbror som man inte sett på 2 veckor ! Vi lagade pannkakor och sen så tog jag massa kort på alla mina smycken jag har gjort. Och nu så taggar jag ett f1 vattenkrig med SKUJ, puss!


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!