tjabba tjena hallå!

2011-07-12 - 23:06:39 / 2 kommentarer ..


jotack, rubriken säger allt - jag är trött så in i !

Dagen har vart suupernice. Fixade mig och tog cykeln bort till mormor där jag käkade lunch och tog bussen in till stan. Hittade en lila bandeau-bh från gina och en vit tröja från h&m. Blev jätteglad när jag insåg att jag vart 89:- fattigare istället för 289:- fattigare som jag brukar vara. Sen drog jag hem till mormor och kollade kort, fikade och snackade mer skit. Drog upp ill ica med cykeln och köpte naturell yoghurt och en low-carb monster. FYFAN säger jag bara, den smakar SKIT! I alla fall så när jag kom hem snackade jag och mamma lite om saker och ting, satt ute i solen och kollade i vikinglines katalog eftersom vi drar på Ålandskryssning måndag v.30 som en start på vår semester tillsammans! Sen så kom pappa hem och vi velade om mat osv och sen stack vi till ica med moppen och köpte det vi skulle ha så jag kunde laga mat. Blev en supergod köttfärssoppa! Imorgon blir det att träffa min fina Ida som jag saknar så sjukt mycket. Ska dra en sväng på stan och snacka massa skiiit. Nu så blire film och sen sova. Mitt internet laggar bajs för den som bryr sig - K?!???


don't mess up - we prefer it sliiiidiiish! <3


Kommentarer
adaamboii - A real swedish famous fjortis & PJ - http://lifeofadaam.blogg.se/

Heeeeeeej Frida! :D<3 Duh är vinnaren av veckans blogg :D! Grattis så jätte!:) duh vinner en länkning :D! så kolla in min blogg och se :D!<3 puwwsss ps var gärna med på mina kommande tävlingar :)

2011-07-17 - 10:52:11
vaginal tightening cream - http://www.vaginatighteningcream.net/

I see a number of websites except the good quality of guidance existing at this web site is
significantly excellent. Applauded!

2012-09-15 - 03:44:48

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!