tell me what's a dream

2011-07-30 - 11:49:06 / 0 kommentarer ..


ja men typ så, hej förresten ! :)

Har det så sjukt bra man bara kan ha här i Dalarna. Igår så käkade vi och stack iväg till en björnpark uppe i Orsa. Vi såg massa söta saker. Brunbjörn, Kodiakbjörn (sviiiinstora), Isbjörn och en skiiiiiitsöööööt pluttisbjörn som lekte med en tom saftdunk (naaaaaaww). Sen såg vi typ leoparder och tigrar med + att dom matade björnarna när vi var där. SÅ SJUKT SÖTA. Dom käkade typ apelsiner, morötter, äpplen, falukorv och sen vindruvorna. Fast vindruvorna käkade björnen en och en, och sparade kvisten. Sen stack vi till Mora och fikade, gick runt och så. Fick även med mig 4st örhängen till mina hål igår. Bytte faktiskt ngra dagar för tidigt. Jag gick i mål på vasaloppet med. Sen stack vi till Orsnäs och kollade stugan där Vasa rymde genom dasset eller hur fanken det var. När vi kom hem så stack lillebror jag ut med golfbilen och fotade lite. Massa najs.´Idag vet jag inte vad som händer, ska ut och sola nu. NJUUUUUUUUUTA´AV LIVET. Mamma tyckte jag skulle sola ''du blir ju brun på en minut''. Älskar min mammsi.


en söt kossis vi tog kort på igår.

PUSSSSS


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!