roligare kan man ju ha...

2011-07-23 - 22:43:08 / 2 kommentarer ..


ja, det kan man lungt säga.

Jag har iget att göra just nu. Men har haft en sjukt azum dag. Drog på stan med familjen och kollade på matmarknaden som var här. Sen så träffade jag Adam (dagis bff!!) på stationen och drog till a6, fikade och gick runt. Sen så gick vi på ikea, mycket vuxenpoäng! Kollade på kök,sängar och inredning vilket blir maaaaaaaassa vuxenpoäng. Satte även igång ALLA äggklockor så det lät som väsrta feeeta bomben. Råkade även ta sönder en lampa. MEN NOG MED DET! Provade sängar och jag dööööööööööör för jag har hittat min drömsäng. Sen så töntade vi lite mer. Bäst är vi! Nu ikväll så har jag käkat, fixat mitt löshår och så. Imorgon bitti får ni en överraskning! En FEEEEEEET en! Nu så tycker jag vi kör en dagens-lista :)

Dagens humör: atm= sådär. /idag= massabra/surig
Dagens mående: ont som satan i huvet så sådär.
Dagens borde: städa & packa kanske? ta tag i mina problem?
Dagens frisyr: lockig toffs !
Dagens klädsel: jeansshorts & vit tröja
Dagens planer: jag var på stan/a6 & träffade Adam, så det var det. 
Dagens vill ha: byxdress & överraskningen till imorgon
Dagens längtan: Fredrik - som är min absolut bästa vän!
Dagens fundering: varför finns det sjuka människor som inte kan annat än att förstöra andras liv?
Dagens beroende: solen
Dagens tråkigaste: mitt humör...
Dagens tidning: SOLO!
Dagens låt: Little Marbles – Make it rain

Dagens bild ~

pusssssss'


Kommentarer
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! - http://adaras.se

Hej! Jag har en tävling i samarbete med Solentro. Alla som tävlar får 150kr att handla för. Hoppas du vill vara med! :D kram!

2011-07-24 - 02:25:41
Amanda -

Hur redigerar du dina ögon så fint ?! :O Super fin blogg med !

2011-07-29 - 14:59:20

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!