om man skulle göra en dokumentär om...

2011-07-31 - 11:06:41 / 0 kommentarer ..


min släkt skulle folk haft något kul att kolla på!

Shenamors gott folk! Är fortfarande kvar i Dalarna och ska snart dra iväg på ett äventyr med familjen. Igårkväll vart vi hembjudna till mammas en kusin och där var även min moster med familj. Hade sjukt roligt. Älskar min släkt till 1000! Hahah, ja folk skulle nog haft det sjukt kul om vi hade gjort en dokumentär om oss. För vi har det jävligt kul. Nu ska jag fixa mig. Fick en fråga för någon dag sedan om hur jag fixar mina ögon så fint. Jag fixar dom inte. Det är blixten ;)



PUSSSS


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!