halmstad/hagön : 5-10 juli !

2011-07-10 - 23:08:17 / 3 kommentarer ..


tjuuuefräs!

Nyss hemkommen från Halmstad/Hagön och har haft massa underbara dagar med en massa underbar Linda. Har haft det superkul hela tiden! Träffat & lärt känna massa nytt folk bla. Linus, Sebbe, Timmie, Christoffer, Robin & alla andra kaxiga småbarn. Alla småglin var grymt kaxiga. Har massa härliga minnen och så som jag aldrig kommer glömma bla. bublis, tornis, onepiece, maaarrrrtiiiiiin, skånska, karaoke och ah allt vad vi nu har hittat på. Har i alla fall haft skitkul! Nu så ska det hoppas i en stooooooor tröja och sen o sängen. Imorgon ska jag lämna in min mobil på 3, för den är visst lite sönder efter att mitt knä vek sig när jag gick och så ramlar jag och tappar mobilen i ett stengolv. MYCKET KUL att den verkligen inte är söndersprucken och att touchen cpar.... :(
Nu ska jag sova, pusshaaaaj!


Kommentarer
Karolina och Olivia - http://KarolinaOlivia.devote.se

Hej! Vi är två tjejer som ska resa med inlandsbanan i morgon! (En järnväg som går mellan Kristinehamn och Gällivare) Vi ska under resans gång ta reda på vad det finns att göra när man är tonåring och inte har världens fetaste plånbok. Följ gärna bloggen för att kanske få lite tips och tipsa gärna oss om saker att göra på vägen. Hoppas du haft en bra dag!

2011-07-11 - 00:01:01
Missi -

Hej! fin blogg :)



Kolla in denna tävling, så himla snygga vägg motiv!



http://lolad.blogg.se/2011/july/tavling.html#

2011-07-11 - 20:43:15
adaamboii - A real swedish famous fjortis & PJ - http://lifeofadaam.blogg.se/

sv: vah kul att duh är med och tävlar om veckans blogg =D! superkul :)(a) , btw ja vah åxå i halmstad fast va där bara lördag ^^, va på strand tylösand och så :) kram

2011-07-11 - 20:56:18

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!