var bara tvungen :3

2011-01-20 - 16:48:16 / 0 kommentarer ..


Bara så ni vet så ska jag åka och hämta min bebiiiiis xperia - LIKEY LIKEY! Men i alla fall, jag orkar inte bry mig om att jag åker till asex i mysbyxor och ser helt efterbliven ut. Jag ska ändå bara hämta min bebiiiiis & handla med pappa. Ni kan ju få en bild på mig, så vet ni hur jag menar med efterbliven! Imorgon blire skolan ( har vart hemma idag pga. min cpmigrän ) och Cissi sover här med - LIKEY LIKEY! Vi ska gråta till 'The boy in the striped pyjamas' - LIKEY LIKEY ! Just nu har vårat internet damp - INTE LIKEY LIKEY ! Var bara tvungen att berätta det här, för min mobil har vart borta i 2veckor och 2dagar - några miuter 8eftersom jag fick lämna tillbaka den när jag fick den sist.



pussss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!