vanligt inlägg, eller ovanligt?

2011-01-19 - 21:23:20 / 1 kommentarer ..


tjena hallå bloggen!
Känner att det var ett bra tag sen jag skrev ett 'riktigt inlägg'. Men jag håller ju på med 30 dagar om någon har missat det. Känns rätt bra att skriva så tycker jag. Då får ni reda på allt & inget + jag får skriva om allt och inget. I alla fall så är jag på rätt dåligt humör och känner mig allmänt konstig. Jag vet inte varför riktigt men i alla fall. Just idag har det inte hänt något speciellt. Jag har vart i skolan halva dagen. Har haft ganska kul typ på musiken och framåt. Jag fick ryck och tog av mig klackskorna. Sen så kom jag på det i matsalen och då fick kärringen som var där ryck på mig och sa att jag inte fick vara där utan skor, för det kan ligga ''glas'' där. Man ba: MEN HALLÅÅÅ JAG GÅR I ÅTTAN? I alla fall så låg nyckeln i Cissis skåp och jag får inte hämta den..... Så en kompis till mig sa till Cissi och jag tog på mig skorna, åt och slängde av dom i hennes skåp igen. Sen stack jag hem, käkade, stack till en sak jag är med i. Berättar sen när det är uppe. Men i alla fall. Tycker det är kul att jag har fått så många kommentarer ang. mitt inlägg om tro och så. fegt att vara anonym bara! Men i alla fall så ska jag dricka upp min stora feta mugg chai latte nu och sen lägga mig. Kanske blir ansiktsmask med. Fin bild bjussar jag på med.
pussssss & vi hörs igen såhär snart igen ! :)

Kommentarer

dumma matkärring ;/ haha



oooooh! goooooooooooodiis :D



:DDDDDD

2011-01-19 - 21:27:33

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!