nu är jag sur...

2011-01-02 - 14:08:00 / 0 kommentarer ..


hej.

Jag har precis tränat/gymmat eller vad ni
nu säger. Jag är grymt jävla förbannad på
tres mobiler. Det ä'r lixom andra gången'
jag har lämnat in min xperia x10 mini och
det är samma fel. BUHUUU! Igår var jag
hos världens bästa - ni fattar vem? :)
Vi kollade på fredagen den 13:e. ALDRIG
att jag ser den igen, ALDRIG! Men
dom som jag kollade med hade jätte kul åt
mig när jag blev rädd. HA-HA så kul.
Sen så gick vi ut och smällde tigerraketer.
Han-som-tror-han-är-bäst (nämner inga namn)
tappade en tigerraket i påsen där han hade
alla andra, så nästan alla sprängdes.
BRA JOBBAT -.-
Nu ska jag käka, och ha det helt underbart med
min lånemobil i två veckor. Alla sociala messar.




pussss

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!