jessica prinsessan iles♥

2011-01-07 - 13:50:51 / 3 kommentarer ..


jag saknar dig cepemycke hjärtat. och du vet att jag inte är något utan dig. jag saknar allt med dig. varför kan man inte bara spola tillbaka tiden, till då . då vi två var ett. du är fortfarande min andra halva, mitt ljus i mörkret. det är du och jag mot världen, alltid... som då eller hur? sommar, vinter vår och höst ska de vara vi. vi ska ju dö tillsammans. tillsammans, bara vi två. kommer du ihåg allt? allt som det vad då. jag vill ha tillbaka allt med dig gumman. varje dag och sekund skulle det vara vi. det är så fortfarande va? bara vi två? jag älskar dig mest av allt på hela jorden. och vad alla andra än säger vet du att jag älskar dig mer än dom♥



Kommentarer

ååååh älskling, vill spola tillbaka tiden då allt va som bäst när det va vi två!!

du kommer alltid att vara min andra halva <3

och frida, du kommer alltid att vara nummer ett.

du är underbar gumman, jag älskar dig frida grodan wiberg ♥

2011-01-07 - 14:08:30

kolla in min live chatt kl 19.00

2011-01-07 - 18:39:53

var gärna med i dagens blogg! :D

2011-01-08 - 12:21:54

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!