jag fattar inte - lol`?

2011-01-10 - 17:07:24 / 2 kommentarer ..


Varför använder man ens 'ordet' LOL? Det låter som att man är efterbliven och inte kan prata typ. Självklart förstår jag vad det betyder , men det låter seriöst som att man är efterbliven och inte kan prata. Typ om man snackar med någon på riktigt och så säger den andra helt plötsligt LOL. Man ba: men herregu vi är ute, på riktigt SNACKA SOM NORMALT FOLK? Fatta om alla skulle gå runt och bara använd sig av förkortningar, hur kul skulle det vara? Men lär er snacka som folk istället för att använda massa förkortningar. Okej jag använder några men inte hela tiden. Nu ska jag städa min garderob. Måste ha plats med nytt & slänga allt gammalt :)

Kommentarer

har du tagit bilderna?

sv; haha tack va söt du är :D <3

2011-01-11 - 19:35:42

sv; det var jättefin bild :)!

2011-01-11 - 20:27:57

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!