Dag 19 – Detta ångrar jag

2011-01-25 - 21:34:56 / 0 kommentarer ..


Jag ångrar rätt mycket som jag har gjort. Bland annat ångrar jag att jag inte har förlåtit vissa personer, umgåtts med vissa personer och massa annat för jag vet nu i efterhand att det var fel av mig att göra så för att det skulle komma att sätta sina spår. Jag ångrar att jag slutade spela fotboll, jag ångrar att inte valde IES till sjuan. Jag ångrar att jag har ljugit, att jag har vänt på sanningen. Jag ångrara att jag har plattat/färgat sönder mitt hår och att jag klippte av det kort.  Jag ångrar ganska mycket. Men jag tror nog att jag ångrar rätt mycket saker, men framförallt det som har sårat dom som står mig väldigt nära.

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!