Dag 11 – Mina syskon

2011-01-16 - 21:17:19 / 0 kommentarer ..


Jag har faktiskt bara ett syskon. En lillebror som är tre år yngre än mig. Han är en jobbig skitunge som alltid stör mig och oftast går mig på nerverna. Nej, han är faktiskt hur underbar som helst! Han är verkligen guld värd den ungen. Det är verkligen något jag är stolt över att ha i mitt liv. En jobbig, konstig, underbar lillebror som heter Filip. Frida & Filip - det är så de ska vara. Syskonkärlek till tusen, eller nej så mycket som det går. Så mycket syskonkärlek är detta. För även att jag hatar honom mestadels älskar jag honom så sjukt mycket i alla fall. Kjell Filip Wiberg & Frida Elisabet Wiberg ~ syskonkärlek til max!♥

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!