Dag 07 – Min bästa vän

2011-01-12 - 20:00:23 / 1 kommentarer ..


Min bästa vän har alltid vart någon som ställer upp för en och alltid finns där. Någon som man kan lita på och prata med om allt. Altså en sjukt jävla bra människa helt enkelt. Som inte ljuger och sånt. Visst alla ljuger ibland men inte så fett hårt så man förlorar någon, då är man bara allmänt störd i huvudet och har inte mer vett i skallen än en treåring. Men det var inte den saken som jag skulle skriva om nu utan det är min bästa vän. Jag vet inte vem min bästa vän är riktigt. Eller jo, en kan jag ju räkna upp då bara för att berätta hur mycket jag älskar tjejen! Den tjejen har fått mig att aldrig sluta kämpa och börja tro på mig igen. Hon är galen och lite allmänt störd men betyder så sjukt mycket för mig! Den tjejen heter Jennifer Berg. Hon kämpar, snackar, dampar, lyssnar och bryr sig. Men hon har byggt upp mig igen. Från att vara ingenting till att vara något. Till att vara hennes, Jennifers fucking syster. Det är jag. Inget går upp mot en dag med henne, eller en sekund. Hon betyder något otroligt mycket! Men det är inte allt om henne, flr hon vet precis vad jag tycker om henne! Jag har massa andra SUPERBRA vänner med så som: Bernice, Cecilia, Judit och massa andra. Men Jennifer, det är henne jag ser upp till, min lillasyster. Jag älskar cheyen till tusen, bara så ni vet!

Kommentarer
Jennifer Berg - http://bergknows.blogg.se/

naaaw, gumman, älskar dej storasyster ! <3

2011-01-12 - 20:02:26

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!