Dag 06 – Min dag

2011-01-11 - 20:45:28 / 0 kommentarer ..


Jag vaknade, käkade och sen fixade jag mig i evigheter. Fick skjuts av mamma till skolan. Inte världens roligaste kanske men jag överlevde. Sen så höll alla sjuor på å tjata hela tiden. Orkar inte gå in på detaljer på vad som hände i skolan, men efter den åkte jag & Cissi ner till stan och sen till a6 bara för att jag skulle hämta min xperia. Jag va värsta super glad och sen när jag startar den och slår in min pin så är skärmen BLÅ! Jag dampade sönder inne på H&M och sen går vi tillbaka och jag får en ny lånemobtl för att mobilen lämnas in en TREDJE GÅNG! jag är rätt sur på tre.... I alla fall så ska jag softa lite nu innan jag ska sova & bestämma kläder tills imorgon med. Det blir ingen bild, för Blogg.se dampar :(

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!