Dag 05 – Vad är kärlek?

2011-01-10 - 11:12:00 / 0 kommentarer ..


Kärlek för mig är väl relationer i största del... Relationer till vänner / familj / pojkvän / flickvän och ja allt sånt ni vet. Men självklart finns det annan kärlek. Altså jag tycker det är sjukt svårt att förklara kärlek, det finns så mycket som kärlek lixom. Haha jag känner mig som värsta poeten som sitter och skriver om kärlek. Men det var mitt 'uppdrag' för dagen. Men jag har väl kärlek till lite allt möjligt. Typ som min familj och mina vänner. Det är kärlek i högsta grad för mig. Sen självklart den man är tillsammans med, om man nu är det. Fast man kan ju typ vara lite små kär i någon med vilket jag anser vara kärlek. Men ah, nu vet ni vad kärlek är för mig!

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!