Dag 03 – Mina föräldrar

2011-01-08 - 11:43:00 / 0 kommentarer ..


Lisa heter då min mamma och hon är världens
snällaste och goaste mamma. Hon är alltid
glad och snäll, förutom när hon blir arg på
mig eller min lillebror. Hon är typ som jag
fast ändå inte, lite mer oseriös än jag.
Men ändå så kan inget slå min morsa, för
hon är det bästa som finns! Älskar henne
till tusen, ävet fast jag skriker att jag hatar
henne mest av allt.
'
Johan heter min pappa och han är snäll och tuff.
Han är snäll och glad och så som mamma
men typ irriterande ibland och bryr sig lite
för mycket som pappor alltid ska göra.
Han är biff, har värsta musklerna och så,
springer Göteborgs varvet och sånt, och typ
springer hela tiden. Nästan i alla fall.
Men inget kan slå min farsa heller, tycker jag.
Älskar även pappa till tusen även fast jag
ibland beter mig som skit och skriker att jag
hatar han.
Det var då lite om min mamma & pappa, inga bilder
blir det ^^

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!