Dag 02 – Min första kärlek

2011-01-07 - 10:30:56 / 1 kommentarer ..


Min första kärlek, som var seriöst eller vad man nu ska kalla det blev jag tillsammans med förra året i Februari. Jag hade väl vart lite småkär i han eller så, men i alla fall så blev vi tillsammans i Februari. Jag var just då den lyckligaste på hela jorden. Men det var då jag hade min sämre period i livet. Jag var mest deppig å så men han fick mig att må bra. Vi umgicks med varandra nästan hela tiden, var ute och massa sånt kul. Men det tog självklart slut efter ett tag. Min då bästa vän som jag snackade med så fort det var något var väldigt tight med han också. Så jag snackade med han och så skickade jag ett mess till han där det stod att han betryder å så. Sen såk han de och fick spel på mig, å sen tog det slut för att jag ringde till han och sa förlåt, båda grät och sen bestämde vi att de är bättre om vi bara är vänner. Vi är fortfarande vänner men inte lika tighta som då. Nu vet ni lite mer om min första kärlek. Förlåt för att jag inte tog med några namn / en bild men jag vill inte nämna alla personer :)

Kommentarer
hej -

erkänn att de va kevin ?:D

2011-01-07 - 14:30:02

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!