Dag 01 – Presentera mig själv

2011-01-06 - 18:32:13 / 0 kommentarer ..


Jag heter Frida Elisabet Wiberg och är en helt vanlig tjej som bor i Jönköping. Det som ligger lääängst ner på hela Vättern. Där bor jag och har bott i hela mitt liv... Altså snarare 14, nästan 15 år har jag bott här. Jag har flyttat en gång i hela mitt liv och det var från centrum till lite utanför centrum. Jag går i åttan på Internationella Engelska Skolan och har gått där i en termin. Innan det gick jag på Junedal där jag inte alls trivdes. Så jag riskerade att inte ha några vänner och att få hur dåliga betyd som det bara går att få. Varför jag då valde att gå på IES är inte så svårt att räkna ut. Jag gillar Engelska och språk över huvud taget! Så där går jag och har tänkt fortsätta tills nian är slut. Jag har faktiskt ganska bra betyg för att ha gått där i en termin och så har jag ganska många vänner. Det är nog det bästa valet jag har gjort. För skolan hänger på vad mankan bli när man blir stor. Jag vill bli journalist när jag blir äldre och skriva i tidningar och sådant. Lite om mig som person ska ni väl få veta med. Jag är väldigt tjejig av mig - jag älskar färgen rosa, smycken, smink och shopping! Efter skolan hänger jag väl mest med mina vänner, går på stan, fikar och allt annat kul. Jag har färgat mitt hår nio gånger på lite mer än ett år och ska just nu låta mitt hår vara tills jag har väldigt mycket utväxt. Jag älskar att resa, sola och bada tillsammans med min familj. Enligt andra är jag ganska bortskämd vilket inte jag tycker.. Jag älskar att sjunga och det gör jag hela tiden och om jag inte gör det lyssnar jag på musik. Nu vet ni lite mer om mig, mer info imorgon ^^

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!